Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Sirant M$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Sirant M. Peculiarities of the implementation of the legislation on public-private partnership in the field of environmental protection [Електронний ресурс] / M. Sirant // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2022. - Т. 9, № 1. - С. 114-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2022_9_1_21 Розглянуто теоретико-правові питання державно-приватного партнерства (ДПП) у галузі охорони навколишнього природного середовища. На підставі комплексного системного підходу до дослідження правових явищ досліджено особливості реалізації чинного законодавства про ДПП у галузі охорони навколишнього природного середовища. Під формою ДПП розуміють набір прав і обов'язків приватного та державного партнера, які складаються з обов'язкових і факультативних елементів, надаючи право приватному та державному партнерам будувати взаємини у конкретній формі у межах закону. Загальний порядок укладання та виконання угод про ДПП застосовується щодо всіх проєктів, зокрема й у галузі охорони навколишнього природного середовища. Здійснено аналіз етапів реалізації ДПП, прав і обов'язків державного та приватного партнерів на різних етапах реалізації проєктів. Мета та завдання проєкту повинні відповідати цілям, визначеним у Основних засадах (стратегії) державної екологічної політики на період до 2030 р. При реалізації проєкту ДПП у галузі охорони навколишнього природного середовища здійснюватиметься кілька видів державного контролю. Державний партнер наділений повноваженнями контролю виконання угоди, у тому числі щодо дотримання приватним партнером законодавства, наприклад при проєктуванні, будівництві та експлуатації об'єкта. Другим видом нагляду з боку держави є нагляд уповноваженими органами над виконанням приватним партнером законодавства під час реалізації угоди. Йдеться про види нагляду (контролю), які передбачені галузевим законодавством. Екологічні проєкти потребують системного підходу. Порядок укладання угод має бути доповнений необхідністю надавати інформацію про позитивний екологічний ефект, який виникне у результаті реалізації проєкту.
| 2. |
Sirant M. Economic and legal characteristics of financialization: benefit or harm to the real economy? [Електронний ресурс] / M. Sirant, M. Hurkovskyy, N. Mykhalitska, M. Yatsyk, S. Yesimov // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2023. - № 1. - С. 418-426. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2023_1_35
| 3. |
Sirant M. State policy of Ukraine in the sphere of environmental protection in the context of European integration [Електронний ресурс] / M. Sirant, L. Yarmol, O. Baik, I. Andrusiak, N. Stetsyuk // Naukovyi visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. - 2022. - № 2. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2022_2_20 Purpose. To develop a systematic approach to implementation of effective state environmental and economic policy of Ukraine and develop regulatory measures to implement environmental protection policy. Methodology. The methods used are: scientific observation - to form topic, purpose, objectives of the study; systematic approach - to analyze EU's environmental principles and structure of environmental management bodies; analysis/synthesis - to compare effectiveness of environmental policy structures; scientific abstraction - to develop the structural implementation of the state environmental policy; logical analysis - to predict consequences of management actions; induction/deduction - for the analysis of intensity energy supply/consumption, development of management actions increasing energy efficiency; quantitative/qualitative comparison - for the analysis of regulatory/legislative support for regulation of man-made environmental impact. Findings. The analysis of the state and supranational ecological policy is carried out, the efficiency of the ways of implementation of environmental protection principles is determined. The structure of the state ecological policy, which will allow increasing efficiency of decision-making on environmental protection, is developed. It is established that the state environmental policy should be comprehensive because its emergence will affect its effectiveness. Regulatory measures of ecological and economic policy in the legislative, normative and legal spheres are offered. Originality. A structural approach to environmental policy implementation is proposed, which is used for analysis in relation to the energy sector. An ecological and economic indicator of efficiency of ecological policy - expenses of primary energy on unit of GDP - is offered. The forecast of energy intensity of GDP for 2022 is developed. It is established that slowing down the rate of energy reduction requires strengthening regulatory measures. Practical value. The structure of environmental policy implementation can be used for systemic public administration reform. Forecasting the energy intensity of GDP and slowing down the rate of energy reduction can be used to develop regulatory measures, as energy largely determines the environmental/economic indicators in related industries.
| 4. |
Melnychenko B. Organizational and legal principles of information security of enterprises in the conditions of martial law in Ukraine [Електронний ресурс] / B. Melnychenko, I. Khomyshyn, M. Sirant, S. Tsebenko, S. Yesimov // Naukovyi visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. - 2024. - № 1. - С. 167-174.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.03.2025 р., через 288 днів
|
|
|